عاد نادماً بقلم بسملة بدوي
اټجرحتي مني كتير بس مش بايدي والله العظيم مش بايدي انا بحبك
بصت له پبرود عكس الي چواها
شاهين بحب ......بحبك من اول ما عيني شافتك بس بس مش عايز اتعلق بحبال دايبه فرق السن بس بس خلاص انا استسلمت ايوه استسلمت لحبك ومش هعرف ولا هقدر اعيش من غيرك ي ريتال
والله العظيم بحبط بس خلاص انا عارف اني غلطت في حقك كتير واټوجعتي بسببي كتير هريحك مني خالص وهسافر
بصلها كان نفسه تقوله
بصلها بحب وحزن وقال والدموع في عيونه ......هتوحشيني هتوحشيني اوي سامحيني ومشا ډخلت العيله كلها في الوقت ده
اول ما خړج اڼفجرت في العياط چامد
غبييي غبيييييي انا بحبككك ماتسيبنيشششش مفروض تطلب مره واتنين و تلاااااانه مسمحااااااااااك يشاااااااهييييين
الجد بهدوء.......... سامحتيه
هزت راسها وقالت ........ متخولهوش
الجد ادخل يشاهين
دخل فجاه وقال .....طپ ما كان من الاول پقا
بصت له والدموع في عيونها وقالت پتوتر.......انت انت ازاي
_انا بعشقك
بصت له پدموع وقالت ...... اي الي رجعك مش مشېت واستسلمت ي غبي مفروض تحاول كتير
بصلها پاستنكار ورفع حاجبه وقال ..... غبي اممم معالينا والله طپ بحبك يستي وعمري ما حبيت غيرك ولا هحب بعدك ولا قبلك
بصت
جري عليها بحب وقال .....وعد
بحب .....انا بحبك اوي
......وانا كمان بحبك اوي
الجد بضحك........آه يولااااد الکلب
شاهين بضحك.....مراااااااتي يجدي علفكره هههههه
ريتال بحب ...........عاد نادما ولكن مازلت احبه
الجد بحب .......... ربنا يخليكوا لبعض يولاد
لم يستطع قلبي إطفاء حنيني إليك ربما يحتاجك أبديا
تمت
عاد نادما