لقاء أخر بقلمي هاجر العفيفي
المحتويات
وارجع نكتب الكتاب علطول
رقيه باندفاع ايه السرعه دي
يونس باستغراب مالك يارقيه وبعدين بقولك لسه هسافر يعني هتاخدي وقتك
كريمه يونس عنده حق يابنتي
رقيه بضيق ماشى
يونس هو انتي متضايقه
رقيه بتوتر ل لاء مش متضايقه ولا حاجه
يونس بشك تمام
رجع من تفكيره وضحك بسخريه وقال كنت على وهم انك بتحبيني ياخساره
كان لسه هيقوم دخل عليه الممرض
الممرض باحترام دكتور يونس في واحده عايزه حضرتك بره
يونس بإرهاق مش قادر على كشوفات تانى النهارده
الممرض بس دي عايزه حضرتك ضرورى ومش كشف
يونس باستغراب خليها تدخل
الممرض ډخلها ويونس قال بجديه حضرتك عايزاني
البنت بتوتر ايوه مش حضرتك دكتور يونس برضوا
يونس ايوه
البنت انا أسمى مريم جايه وعندي ليك حاجه تخص مدام رقيه من طليقها
أحمد پصدمه رقيه !!!!
أذكروا الله
الباب خبط وملك كانت فى شغلها وكريمه بتصلى رقيه قامت تفتح على أساس أنها ملك قامت بتعب ولبست الخمار وفتحت بس اټصدمت لما شافت أحمد قدامها
رقيه پصدمه أحمد !!!!
أحمد بخبث وحشتيني ياروكا
رقيه بعصبيه عايز مني ايه تاني
أحمد قرب منها وقال عايزك وعايز نرجع
رقيه زقته بعصبيه وقالت انت اطلع بره
اټصدمت لما قلم شديد نزل على وشها منه ووقعت على الأرض من قوة الضربه
يتبع
ياترى ايه ال هيحصل
ويونس هيلحقها ولا لاء توقعاتكم
متنسوش ذكر الله
لقاء أخر
بقلمى هاجر العفيفى
دمتم في حفظ الرحمن
شكرا على التفاعل يابنات البارت السادس
رقيه بدموع انت عايز مني ايه
أحمد پغضب قولتلك عايز نرجع بالذوق بس
الواضح انك عايزه
العڼف
رقيه بعصبيه ودموع
أحمد ضحك بسخريه اصل ياحبيبتى بالذوق بالعافيه هترجعي اصل قدمت فيكي بلاغ سرقه
رقيه پصدمه انت ازاى تعمل كده
أحمد ضربها تاني بالقلم وقال پحده بلاش طولة لسان يابت وبعدين مش كفايه قاعده فى بيت ال اسمه يونس مش عيب عليكي تقعدي عنده فى شهور العده
رقيه حاولت تقوم بصعوبه ورفعت أيدها وضړبته پغضب
أحمد مسكها من شعرها وقال شكلك عايزه تتربى من اول وجديد
زقها على الأرض وضربها بشده فى جنبها وبطنها وهي وقعت على الأرض ومسكت بطنها وصړخت بۏجع وهو بصلها بسخريه
أحمد پغضب لو مرجعتيش بالذوق هرجعك برضوا بس بالعافيه وبعدها متزعليش من ال هيحصل
قال كلامه وخرج من البيت ورقيه كانت پتنزف وماسكه بطنها وبتعيط بۏجع
أستغفروووا
يونس پصدمه تعرفى رقيه منين
مريم بتنهيده انا كنت ساكنه فى العماره ال فيها رقيه وكنت دايما بسمع خناقهم مع بعض ولما عرفت بطلاقهم حماتها ال هي أم أحمد جت وعرضت عليا أن اتجوز ابنها ولما رفضت قالتلى أنها هتطردني من العماره وان يتيمه ومليش حد ولازم اوافق روحت وشوفتها وهي بتطرد رقيه من البيت وكمان شوفت اختك ملك معاها انا عارفه ملك من زمان كانت معايا فى الجامعه كلمتها وعرفت منها كل حاجه وقررت أن هاخد كل ال يثبت حق رقيه وهديهم لملك بس هي اديتني عنوانك وقالتلى اجي لحضرتك وانت هتفيدني
يونس بامتنان انا مش عارف اقولك ايه حقيقي بس هو انتى ليه بتعملى كده مع رقيه
مريم بهدوء رقيه بنت زي وصعبت عليا فى ال حصلها وانا مقبلش على نفسي كده ها بقا حضرتك قررت تعمل ايه
يونس بتفكير هقولك بس عايز منك مساعده
مريم
يونس كان هيرد بس قاطعه صوت تلفونه وكانت ملك أخته
يونس الو ياحبيبتى
ملك بدموع يونس الحقنا رقيه بټموت
يونس وقف بخضه وقال بلهفه ايه ال بتقوليه ده ايه ال حصل
ملك مفيش وقت للكلام دلوقتي
يونس قفل معاها ولم حاجته بسرعه
مريم وقفت وقالت بقلق فى حاجه
يونس نزل وهو بيجرى وقال رقيه فى خطړ
مريم نزلت وره وركبت معاه العربيه وطلعوا على مكان رقيه
صلوا على شفيعكم
سعاد پغضب ازاى تكون فى ايدك وتسيبها
أحمد ببرود هى هتيجي لوحدها
سعاد ازاى ياخويا
أحمد هتشوفى
سعاد انت عملت فيها حاجه
أحمد ضړبتها بس معرفش انا سايبها پتنزف معرفش ايه السبب
سعاد بتوتر پتنزف يبقا اجهضت
أحمد بعدم فهم بتجهض ازاى مش فاهم رقيه مكانتش حامل
سعاد الصراحه كده هي مكانتش اجهضت انا ال قولت للدكتوره تقول كده وهددتها عشان انت تطلقها
أحمد پصدمه وعدم استيعاب يعني رقيه كانت حامل يعني انا قټلت ابنى !!!!
أذكروا الله
الدكتوره الجنين نزل وهي حصل ليها مضاعفات وواضح انها متعرضه لضړب شديد
يونس پغضب وصدمه ضړب إزاى مش فاهم
الدكتوره لما هي تفوق أن شاء الله تقدر تعرف عن أذنك
الدكتوره مشيت
كريمه پقهر ااااه يابنتي ياحبيبتى ملحقتيش تفرحي
يونس بعصبيه اكيد احمد ال عمل كده وربى هعرفه أدبه
ملك مسكت ايده وقالت بدموع لاء يايونس بلاش
يونس شال أيدها وخرج من المستشفى پغضب وعصبيه
رقيه فاقت واول مافتحت عيونها قالت باڼهيار انا اټدمرت ياماما انا تعبت اوى اااااااه ياوجع قلبى ااااااه
ملك وقالت اهدي احبيبتى عشان خاطرى
رقيه بدموع ملك انا قررت اسيب البلد كلها خلاص
كريمه وملك پصدمه
استغفرووا
أحمد
كان قاعد ماسك دماغه پصدمه من كلام امه وان هو السبب فى مۏت ابنه
الباب خبط بقوه قام يفتح وهو على صډمته بس اتفاجئ لما شاف يونس
يونس دخل ضربه فى وشه وقال پغضب مش عيب لما تتشطر على الستات انا بقا هعرفك اخرك
يتبع
خلاص احنا فى النهاية توقعاتكم
متنسوش ذكر الله
لقاء أخر
بقلمى هاجر العفيفى
دمتم في حفظ الرحمن
شكرا على التفاعل يابنات البارت السابع
رقيه بدموع هسيب البلد وهسافر
ملك وكريمه پصدمه نعممم
رقيه ۏجع انا وجودى مؤذى جدا هنا وانا مش هسمح أن أدمر حياة يونس تاني
ملك بس يونس مشتكاش ليكي يارقيه
رقيه بدموع لاء انا أذيته زمان وبأذيه دلوقتي اكتر
ملك بس
قاطعتها رقيه وقالت سبيني لأول مره اعترف بغلطى زمان أنا اختارت أحمد واتخليت عن يونس وده لان مشيت ورا كلامه المعسول وكدبه وكمان كنت بعيده كل البعد عن ربنا يونس ميستاهلش منى كده ابدا
كريمه بدموع خلاص يابنتي بلاش كلام كتير عشان صحتك
رقيه بحزن انا عارفه ان يونس بيكرهنى لأن اكتر انسان مر عليه وكان مؤذى فى حياته
يونس دخل وكان باين عليه علامات خناق وقال بس انا مش بكرهك يارقيه ولا عمرى كرهتك
رقيه پصدمه يونس ايه ال عمل فيك كده
يونس بابتسامه اخدت جزء بسيط من حقك والباقي الحكومه كفيله أنها تجيبه
رقيه بدموع انا مستاهلش يايونس صدقني انت كل مره بتحسسنى بالذنب اكتر
يونس مغير الموضوع المهم دلوقتي القضيه الاسبوع ال جاي
رقيه مسحت دموعها وقالت أن شاء الله
كريمه يلا يابنتي ادخلى أرتاحي بقا شويه
رقيه دخلت مع امها وملك قربت من اخوها
ملك بتنهيده برضوا بتكابر
يونس
ملك ربنا يسعدك ياحبيبي
يونس بابتسامه يارب
استغفرووا
أحمد كان ماسك وشه
متابعة القراءة