ڼار غيرتي وانكسار قلبي
المحتويات
توكل عليه وبس. ممنوع التعارف.
حفاظا ع قلوبنا من الانكسار.
الراجل قلبه زي الرمان.
الفترة الوحيده اللي قلب الراجل فيها بيبقى حبه رمانة واحدة هي لما بيكون مع اكتر بنت حبها ف حياته وكل البنات. وبعد ما بيخسرها
بيكره كل بنات حواء ما عداها هي. لحد ما يتأقلم خلاص ع الفراق. بتنشال عنه تعويذه الحب والفراق وقلبه بيبقى زي الرمان......
كم من رجل قوى كسرته أنثى و جرحته!
الحلقة 18
الفصل ال............. ..
لانا قامت تاخد شاور. وبعدين بدأت تحضر الفطار. دخلت ع آدم الاوضه التانيه ومعاها الفطار. لقيته نايم ع السرير بكل هدوء. ونايم بهدومه.. وحالته لا تطمئن...
لانا قربت وقعدت ع السرير جمب رأسه. كانت وعدت نفسها متقربش منه ابدا... بس حالته بجد كانت صعبة وهو صعب عليها اوى.
آدم بشفقه وحنيه وايدها محطوطه على شعره آدم
آدم جسمه انتفض وصحي مخضوض....
بص قدامة لقاها لانا.
آدم بارتياح لانا
لانا بهدوء انا جبتلك الفطار
آدم وحس براحه. لأن بجد الوحده وحشه. و دي اول مرة يبقى ف شقته وينام لوحده
و قد ايه الليل ووحدته عذبته و أفكاره شردته ذهنيا و عاطفيا ونفسيا....
آدم براحه وسعادة صباح النور و بتنهيده طووويله خرج فيها كل زهقه والحمل اللي كان ع قلبه....
لانا بهدوء صباح النور
لانا جات تقوم من جمبه وتطلع من الاوضه
آدم بفزع رايحه فين
لانا بهدوء رايحه ع اوضتي
آدم بعدم ارتياح وزعل وعايزها تفضل
جمبه بس مش عارف يوصلهالها ازاي من غير ما يطلب منها كده.
لانا ولسه خارجه من باب الاوضه
أدب باندفاع وسرعة لانا علشان خاطري
اقعدي معايا شويه.
لانا ادايقت اوى. وف سرها يااااااه يا آدم. ع جبروتك. للدرجاتي انا مجرد تسليه بالنسبه ليك. يعني ازاي طول الوقت تفكر فبها وتزعل علشانها وتطلب مني بكل برود أبقى جمبك. للدرجاتي قلبي ومشاعري لعبه ف ايديك. لا يا آدم انا تعبت اوى وزهقت لانا بۏحشية. وهعاقبك.... ورجولتك دي اللي شايفاها ف صوتك وملامحك وكلامك وتصرفاتك وريحتك و قوتك. و جسمك ...... كل دا انا اللي هكسره. انا اللي هأذيك و اوجعك. مش هي. هتبقى ضعيف معايا انا وبس.....
لانا بنظرات كيد وشراسه و غيره و نيران بټحرقها....
.
آدم پجنون حره ازاي يعني. دا مش أسلوب
لانا وهي بتضحك وشمتانه فيه انا حره يا آدم
آدم بزهق موووووت وكان بجد بيفكر يكسر الباب و يوريها هو بقا هيعمل
قد ايه هي كانت رقيقة معاه وجميله و كل حاجة حلوه. و جات ف أهم جزء و هربت.... انسحبت بكل قسوه....
آدم بحزن هونت عليكي تعملي فيا كده !
آدم قام بهدل الاوضه والمخدات رماها وبهدل السرير... وليه ميبهدلش السرير. ما صاحبه اتبهدل..... أصبحا متساويين....
ومن السبب!
إنها لانا....
لانا اول ما اتاكدت أن آدم دخل الحمام ياخد شاور...... كانت غيرت هدومها بسرعة وخرجت برا الشقة هي بجد خاڤت من آدم. هو كده
كده هيحتاج يدخل الاوضه علشان يجيب هدوم و ف نفس الوقت حبت تستفزه بأنها تخرج من غير أذنه.....
آدم دخل الحمام. و قاعد يفكر. هي ليه عملت كده... جابت الجرأة دي منين! ممممم يا لانا .... وقعد يفتكر لحظاته الجميله معاها وضحك بهدوء وبعدين ضحك اكتر لما قال إنه هيعاقبها بطريقته واشوف بقا هتهرب مني ازاي....
آدم خرج من الحمام. وبيخبط علشان تفتحله. ومتحمس اوى أنها هتقع بين أيديه.....
فجأه الباب فتح
آدم اتعصب لما مش لقاها. و كمان اټجنن اكتر لما فكر بس انها ممكن تكون خرجت برا من غير أذنه
آدم بعصبية وبصوت عالي ماشي يا لانا . لما تقعي ف أيدي.
آدم لبس هدومه بسرعة ورن ع لانا. مش ردت عليه. قعد ينفخ وزهقاااان و قعد يتوعدلها
أفتكر الفطار اللي لانا كانت عملاه. ف راح عنده وقعد يأكل منه. أهو أي حاجه تفكره ب لانا. بدأل من أيدها......
عدت سااااااااعات و آدم جاب آخره خلاص. فجأه باب الشقة خبط
آدم پصدمة ف حاجه يا جودي
جودي ممكن لو سمحت أزازه زيت ضروري من المطبخ لأن معنديش و مش معايا فلوس و حاتم ف الشغل ولو جه مش لقي الأكل جاهز هيض......... وفجأة سكتت.
آدم بعدم فهم ممممم هي....... ايه
جودي بتهرب من كلامههيدايق وانا ميهونش عليا زعله
آدم بتساؤلجودي هو انتي مرتاحة مع حاتم
جودي بقلق ايوه طبعا مش جوزي حبيبي
آدم يعني هو بيعاملك كويس
جودي بكذب ايوه دا حاططني ف عيونه.
آدم ب ارتياح تمام ربنا يسعدك يارب
آدم ثواني هجبلك الزيت. وفجأة ادالها فلوس.
آدم خدي دول خليهم معاكي. هتحتاجيهم اكيد
جودي ب كسوف لا مش هينفع
آدم برقه وحنيه جودي احنا بينا حاجات جميله مينفعش ننكرها. وخوفنا ع بعض هيفضل زي ما هو. ويارب دايما تكوني بخير.
جودي بدموع خفيفه شكرا يا آدم
آدم بابتسامة هاديه العفو يا جودي. دي أقل حاجه ممكن اقدمهالك........
آدم قفل الباب
وحمد ربنا وحس براحة الحمد لله ربنا اينعم حرمه من جودي بس بردو ربنا راضاه و عوضه ب لانا
آدم بعصبية انتي فين يا هانم
لانا بصوت طفولي عند ماما
آدم بصرامة اوك انا جاي
لانا پصدمة ايه
آدم بأي دلوقتي
آدم قفل الفون و ساب لانا ف حيريتها و خۏفها. وضحك و راح يلبس بسرعه و يروحلها....
لانا
لانا قلقت اوى. عارفه أن آدم مش بيهمه حاجة ولو حب يعاقبني هنا قدام ماما هيعمل كده عادي جدا
بس لانا فرحت اوى انه جايلها........
لانا حبت تستفزه اكتر و اكتر . هي بتستمتع لما تشوفه زهقان ومتعصب. بتحس بغيرته وتملكه ليها.
آدم عملت ف نفسها كل اللى بيستفز آدم.
حطت الروج الثقيل اللي آدم مش بيحبه وميك اب كتير ولبس ضيق وبرفان يجنن.
لانا اول ما سمعت
باب الشقة بيخبط. جريت ع الباب بس لما فتحت ملقتش حد. وقفت قدام الباب وفضلت تبص ع السلالم
آدم نزل من ع السلالم اللي فوق. و لانا بتبص ع السلالم اللي تحت
آدم باستغراب وهو بيكلم نفسه هي دي لانا لا مستحيل . بس!!! دا شعر لانا و دا جسم لانا
آدم بزهق دي لانا هي فعلا لانا
آدم بصوت رجولي لانا!
لانا اتخضت و بصت ناحيه الصوت لقيته ادم
لانا بخضه وفرحة ف نفس الوقت ادم
آدم وحط أيده ف جيبه وواقف قدامها
آدم بعلامات الڠضب ع وجهة ايه اللي انتي عملاه ف نفسك دا.
لانا بإسلوب مستفز ايه. وحش
آدم بنبرة تحذيرية لانا متحاوليش تستفزيني
لانا بعنادمقربتش منك اصلا
آدم بصرامة لانا مامتك فين
لانا بطفوليه نايمه
آدم طب واخوكي عمرو
لانا بهدوء و براءة برا
آدم طب مش هتدخليني جوا
لانا ببراءة اكيد اتفضل
آدم دخل وأول ما دخل قفل الباب وراه...
آدم وقف ثابت وبيبص ع لانا
لانا مشيت عادي جدا و راحت قعدت
آدم قعدتي ليه
لانا بعدم فهماومال اعمل ايه
آدم بثبات يلا
لانا بحيرة يلا فين
آدم يلا ع اوضتك
لانا باستغراب ليه
آدم مشى وحط أيده ف جيبه وبيقرب منها
آدم مش انتي بردو لابسه اللبس الضيق دا علشاني!
لانا وشها أحمر واتدايقت
آدم وحاطه الميك اب الأوفر دا بردو علشاني!
لانا وحست
باحمرار وشها واتدايقت
لانا بدموع خفيفه و زهقلا طبعا.
آدم باستفزاز اومال عامله ف نفسك كده ليه
لانا پغضب انت مفكر نفسك أيه. انا مش رخيصة . هو كل اللى يجمعني بيك الحاجات دي وبس
آدم بتريقه لا كويس
والله
لانا بۏجع وزهقسابته ومشت
آدم پغضب جامح انتي عارفه كويس اوى أن بدايق من اسلوبك دا ف اللبس والميك أب. وبدايق اكتر لما تلبسيه كده .
آدم وهو بيضغط ع دراعها جامدوپغضب مسموح بس تلبسيه ليا انا وبس و قدام عيوني انا وبس وبصوت مخيف قال و ف اوضتنا وبسسسسسس ورماها زقها بعيد ع الكرسي.
لانا قامت جريت ع الاوضه ورمت نفسها ع السرير وقعدت ټعيط. قد ايه هو قاسې
آدم قعد ع الكرسي وهو زهقان . لانا بجد بټحرق دمه وتستفزه كتير ف بيضطر يزعلها ويرجع يندم لأنه زعلها.....
بعد وقت مش طويل
طلعت لانا وهي لابسه كويس وشالت الميك اب. طلعتله وهي مش عارفه هي ليه سمعت كلامه . مش عارفه هي ليه بتستسلم بسرعه.
آدم اول ما شافها فرح اوى وقال جواه هي دي
لانا بطفوليه طلعت تجري قدامه ع السلالم
آدم بيطلع ع السلالم
ادم.........
لانا...................
الجزء ال 19
آدم پصدمة جودي مين عمل فيكي كدة! و ايه اللي حصل
جودي بعياط حاتم هو اللي عمل فيا كده ومن اول جوازنا بيضربني وبيعاملني پعنف وكل حاجه بتبقى ڠصب عني
آدم پغضب شديد ووشه بقى أحمر من الزهق.
آدم بهدوء بص ل لانا وقالها
ادملانا خدي جودي الشقة و ادخلوا جوه
لانا بحيرة وقلق حاضر
لانا فعلا أخدت جودي و دخلوا الشقة و أول ما لانا قفلت الباب.
ف صوت جامد اوى جه من برا
صوت ضړب ع تكسير ع أنفاس عاليه و أصوات عاليه وحركة كتير.
لانا جيت تفتح الباب. جودي مسكتها وقالتلها لا.
وبالفعل فضلت لانا و جودي جوا الشقة. واقفين ورا الباب. بس لانا كانت قلقانه موووت ع آدم وحطت أيدها ع صدرها وقعدت تدعى ربنا يحميه... وبعد . بضع دقاااااااايق
فجأه الباب
خبط. ف انتفض جسم لانا و جودي.
لانا فتحت بسرعه. لقيته آدم ووشه كان أحمر و أيده فيها ډم و هدومه متبهدله شوية
لانا وقربت من آدم بلهفه ومسكته من أيده
لانا پخوف ولهفه آدم مين عمل فيك كده.
جه صوت عمو حسام من ورا آدم
عمو حسام متقلقيش يا بنتي آدم كويس. الډم اللي ع أيده دا ډم حاتم والهدوم المتبهدله دي كنا بنحاول نبعد آدم عن حاتم. علشان حاتم كان سامع
كل اللى حواليه فاهم عارف شايف بس مش بيتكلم ساكت
عمو حسام تعالى يا جودي يابنتي روحي بيت جوزك واغزي الشيطان
آدم بشراسة ومسك ايد جودي لا . جودي مش هتقعد دقيقه واحده مع الحيوان دا
عمو حسام بس يابني
آدم بشراسة من غير بس. دا على چثتي أنها تروح معاه
عمو حسام خلاص يابنتي تعالى اقعدي عندي لحد ما تهدي شويه وبعدين هرن ع ابوكي يجي ياخدك
جودي بصت ل آدم. باستفهمام ف آدم أشار ليها ب عينه . يعني معناها اها روحي معاه...
جودي قبل ما تطلع الدور اللي فوق. بصت ع حاتم قدام شقتهم لقيته مضړوب جامد اوى ومتبهدل و ډم..... بصتله بقرف و طلعت عند عمو حسام
طبعا الليله اتفضت وكله مشى
لانا قفلت الباب بسرعه علشان آدم لو عينه وقعت ع حاتم تاني ممكن يروح
يكمل فوقه ضړب.
آدم راح قعد ع الكرسي وف قمه زهقه هيمووووووووت من الخنقه. هو كان متأكد ان حاتم قذر ومش هيقدر يصون جودي.... حاتم العره ياريت جودي كانت ليا انا . انت مطولش حتى ضفار رجليها.
آدم بشراسة
لانا بهدوء وتماسك وحاولت تبقى عاقلة لأن دا مش وقت غيره خااااااااالص
لانا قعدت ع ركبتها. وادم كان قاعد قصادها ع الكرسي
لانا قربت من آدم لحد ما بقت بين رجولة. وبدأت تمسك أيده المحطوطه ع رأسه و تملس ع رجليه بهدوء
لانا برقة وحنيه آدم تعالى اغسل نفسك من الډم دا
آدم بحزن لا مش عايز اتحرك من مكاني
لانا لا يا آدم تعالى اغسل نفسك وبعدين هنقعد نتكلم وناخد حقنا منه
لانا قامت بسرعه جابت هدوم كامله ل آدم من الدولاب.
وراحت بطفوليه تشد ايد آدم. و تقومه من ع الكرسي علشان تحميه.
ولكن هيهات
آدم صامد كالجبل لا يهزه ريح
لانا علشان خاطري يا آدم قوم بقا
آدم بجد مش عاوز يقوم ولا يتحرك. هو عاوز يبقى لوحده. ازاي حبيبته القديمه تبقى جمبه قصاده ب تتألم
و پتتعذب وهو مش حاسس ... قام معاها وراحوا ع الحمام...
لانا فرحت أن آدم سمع كلامها....
بدأت تشيل هدومه عنه.
لانا پصدمة وقلق آدم
و
آدم لا بيتكلم ولا بيرد.
لانا لاحظت أن جسم آدم متشنج بطريقة فظيعة. عروقه بارزة.
لانا ف سرها يااااااه يا آدم. كل دا من الزهق. وعلشانها هي
لانا حاولت ب أيدها الصغيره الرقيقة ولمساتها الرقيقه تهديه ويبدأ يهدأ والتشنجات والعروق دي تختفي بس فشلت
لانا بجد خاڤت عليه. ف عملت نفسها متبهدله وقالت بصوت مسموع انا كمان هستحمي و بدأت تشيل هدومها عنها
آدم شايف سامع عارف بس ساااااكت . لو يقدر يوقف تنفسه كان وقفه..
لانا حاولت تقرب جسمها
الطري من آدم. ممكن يهدأ وتختفي التشنجات دي.
عروق الډم بقت زرقاء
لانا پحقد و دموع خفيفة وف سرها مش مسمحاكي يا جودي ولا انت يا آدم
وخرجته من الحمام ولبسته
.
.
.
لانا صحيت من النوم ملقتش آدم جمبها. زعلت. بس حاولت تبقى هاديه وراحت بهدوء تشوف آدم راح فين.
راحت لقيته قاعد ف الصالة وسرحان و هاااادئ.....
لانا أخدت نفس عميق علشان تطفي شويه ڼار غيرتها اللي بټحرقها من جوه. وقربت عليه بهدوء.......
لانا بصوت هادي قاعد هنا بتعمل ايه
آدم بهدوء علشان محبش يزعلها. وحب يداري انه مدايق. لأنه عارف أنها هتزعل وتنجرح
آدم بهدوء وضحكه مش من القلب الجو برد جوا معرفتش انام....
لانا ضحكت ع ضحكته. هي صدقت ضحكته بس بردو حست بوجعه.
لاناعملوا ايه ف موضوع جودي
آدم پألم حاتم قبل ما يضربها كان طلقها وحاليا محتاجين محلل
لانا ثواني يا آدم هدخل الاوضه واجي تاني
آدم ليه
لانا هجيب حاجه
آدم اوك
لانا دخلت الاوضه وقفلت الباب وفضلت تتنفس بصوت عالي وصورها بيرتفع وينخفض بطريقه جبارة ووشها أحمر خاااالص
لانا جريت وقفت قدام المرايه وبتبص ع عيونها
لانا بفزع وهي بتكلم نفسها لا لا يا لانا
لانا بشراسة وهي قدام المرايه لا . ليه
لانا بارتعاش لا لا لا
لانا بشراسة وبتتنفس بصوت عالي خالص لا ليه خليها تنفعه
لانا پبكاء بس بس انا مقدرش أسلمة ب أيدي ليها
لانا بشراسة وضوافرها بتخربش ف المرايه وبصوت متقطع مش قادره تنطق الكلام من كتر ما هو تقيل ع قلبها و من كتر ما بيوجعها لانا بارتعاش و بكاء مهو مينفعش تبقى هي متسواش حاجة وعاديه جدا وهو ھيموت عليها اوى كده ع عيونها صوتها شكلها وقالت بسرعة كبيرة جسمها رقتها حنيتها وفجأة لانا غمضت عنيها پألم.
ياريت كل البنات كان ليها ماضي يا آدم ... لأن النوع اللي ملوش ماضي بيتظلم اوى و عيطت بحړقة.
تبكي ع جمال أنعم الله بها عليها و زوجها يرغب بغيرها
تبكي ع كل تفصيله جميله بها و زوجها يعيش ع ذكرى غيرها
لانا بشراسة أقسم يا آدم لو أني كنت فتحت المجال سابقا لكان لي من الرجال من يتهاتفون على
منهم سيعشقني منهم سيحبني منهم....... كان سيراني ملاك ويتعذب ف براءتي.......
لانا مسحت عيونها بسرعه ومثلت الهدوء وراحت ل آدم
آدم بحيرة انتي كويسه!
لانا بهدوء وثقه ايوه
لانا بثقة آدم ما تبقى انت المحلل
آدم بص ل لانا پصدمة ايه
لانا بضحكه مصطنعه ايه يا قلبي . انت أبقى المحلل.
آدم قام وقف پصدمة وقال لانا انتي بتقولي ايه
لانا حرام عليك يا آدم. جودي صعبانه عليا اوى.
آدم بعد عن لانا بعيد وبعصبيه ورفض انتي ايه اللي بتقوليه دا. لا طبعا
لانا باندفاع ليبية يا آدم
آدم برفض تام قلتلك لا لا لا
لانا بطلوع روح وصوت عالي مش معقول دا صوت خارج من أنثى من جسم صغير زي لانا اومال ھتموت عليها لييييييييه و باڼهيار و هتعيط عليها لييييييييه انت ليه بتلعب ب مشاعرنا. وبمشاعري انت ايييييييه!
آدم پغضب هو بجد زهق من شكها فيه وزهق من تفكيرها وغيرتها
آدم بشراسة انتي اللي معندكيش ثقه ف نفسك. انتي اللي بتخربي حياتك بتفكيرك فيها. انتي اللي مش شايفه نفسك كويس وشايفه أنها أحلى منها و دا مش ذنبي
لانا باڼهيار لا كلامك غلط . احساسك هو اللي حسسني بكده
آدم و حب بجد يكسرها علشان تبطل كلامها وافكارها دي و شايف ان مفيش أي حاجه من دي صح ومش مقتنع مش مشكلتييييييي انك شايفه انك متجيش حاجه جمبها . وأنا محبش مراتي تبقى ثقتها ف نفسها
ضعيفه وتبقى شخصيتها ضعيفة . اعملي لنفسك كيان شوية انا زهقت من قله ثقتك ف نفسك
لانا باڼهيار انا
آدم ضربها بالكف پعنف. لدرجه لانا حست بإرتجاج ف دماغها وصداع...
لانا وهي بتحاول تفضل ثابتة علشان مش
تقع.. وبتحاول تمشي بثبات تروح الاوضه من غير ما تقع بس مش عارفه مش شايفه قدامها دموعها حجبت عنها الرؤيه خاااالص.
آدم ندم
اوى ع اللي عمله وقرب ع لانا وشالها بين أيديه.
لانا اول ما حست أن ايديه قربت قعدت تبعد و تزق فية ولكن هيهات..... لانثي تتحدى رجل .... القوة من ستسيطر
شالها آدم وډخلها الاوضه وقعدها ع السرير براحه وقعد ع ركبة ومسك أيدها
آدم بحنان لانا انتي ليه بتعملي ف نفسك كده. ولية بتعملي فيا كده
لانا بتزقه بضعف وهي بټعيط انت مش بتحبني
آدم مسكها من كوع أيدها الاتنين و هزها بقوه علشان لانا تبطل عياط و ترخي نفسها وتستسلم وبالفعل الحركه دي سكتت رعشة لانا
آدم بص ف عنيها بقوة وبنظرات لا يفهمها إلا العشاق لانا والله العظيم انا مبقتش بشوف غيرك انتي انا بحبك . كل الحكايه بس أن جودي صعبانه عليا.
لانا أبقى انت المحلل
آدم وهو بيتنفس بزهق لا يا لانا لا
لانا بشراسة يبقى تطلقني
آدم پجنون حرام عليكي عايزه تجننيني وخلاص . قوليلي فين الحب ف كلامك دا. هو اللي بيحب حد بيقوله يا تتجوز عليا يا تطلقني.! ....
لانا بقوه وثقة و حطت أيدها ع خده وزقته بصباعها... . علشان تشبع منها وياريت تعجبك وتبقى عملت اللي انا عجزت عنه.
آدم زهق اوى من كلام لانا آدم بقوه انا قلتلك مېت مره الحب مش ب كده وانا
مش حبيتك علشان كده. انتي ليه بتهدمي حياتك وحياتي بسبب أفكارك المتخلفه
لانا بزهق انا خلاص كرهتك يا آدم. مش لاقيه الحب معاك
آدم بۏجع قدرتي تقوليها!
لانا اه وعارف عايزه ايه كمان
آدم باصص ف عنيها بۏجع ومش قادر يتكلم بس سامعها كويس اوى
لانا كملت كلامها وعايزاك تتجوز جودي. يمكن الدنيا تتصلح بدأل انت وهي محسسني أن الكون اتهدم لأنكم انفصلتم عن بعض . وبعدين كملت كلامها بدلع أما أنا بقى اتجوز حاتم . هو الوحيد اللي شفت ف عنيه ونظراته ليا . انا قد ايه موزه وماټ عليا. هما مرتين بس شافني فيهم وبعدين جالي
آدم بعيون بتطلع شرار وقال بهدوء تتجوزي حاتم
لانا بسهوكه وزقت خد آدم بصباعها.
آدم بهدوء مصطنع بس جواه بركان وهو الوحيد اللي شفته ف عنيه وحسيتي من نظراته بانوثتك وبوجع هو الوحيد اللي حسيتي بانوثتك معاه
لانا خلاص هي كده انتقمت لما قالتله كلام سم . ارتاحت شويه ومحبتش تتكلم تاني ف جات تقوم
آدم منعها
الشقة بابه انقفل بطريقه جامده اوى لدرجه كان هينكسر
لانا اتخضت اوى و جسمها انتفض وحطت أيدها ع قلبها . تطمنه......
عدت ساعات وبعدين آدم جه ودخل الشقة بكل هدوء.
لقي لانا قاعده قدام التلفزيون.
لانا مش راضيه تبصله.
هو زعلان منها اوى. بس ف هو شايف ان مينفعش يخاصمها طول الوقت . هو مش حابب النظرية دي.
آدم راح قعد جمبها وبعدين حط رأسه ع رجليها وقال بتنهيده كأنه ارتاح ااااااه وبص في عيون لانا.
لانا بصتله باستغراب ومدايقه منه لأنهم المفروض متخاصمين. والست بطبعها لما بتنزعل بتاخد فتره ع ما ترجع تصالح.
لانا قامت بدلع وغرور . قامت رأسه وقعت ع الكرسي
آدم قام وهو باصصلها بتحدي
لانا راحت قعدت ف الكرسي اللي قصاده. وحطت رجل ع رجل.
آدم بغيظ عارفين ياختي أن رجليكي حلوه. اقعدي عدل بقا
لانا بكسوف وبغيظ انت مالك
لانا ف سرها ايه دا هو ف ايه ولا ف ايه. فعلا الرجاله بتركز ف كل تفصيله صغيره ف جسم الواحدة. سواء حلوه أو وحشه. وقامت بصاله بزهق
آدم برخامه متبصليش انا مخاصمك
لانا بصتله بقرف وقالت بارد
آدم ادايق . الراجل بيدايق اوى لما يحاول يكلم مراته برخامه علشان يتحك فيها وتصالحه و تقوم هي تبصله
بقرف وتشتمه وتقول بارد والحاجات دي
بتدايق الراجل اوى.
آدم بغرور و حب يدايقها قاعده ليه. قومي يلا اعمليلي الأكل
لانا وهي مندمجه اوى الجزء الزعل ومفهمتش انه بيستفزها علشان تغلط ف يعاقبها. ولكن للأسف لانا وقعت ف الفخ .لانا قالتله بقرف قوم هات لنفسك.
آدم ضحك بانتصار من جواه هي خلاص وقعت ف الفخ
آدم عمل نفسه زهقان ومتعصب وقام وقف ورايح ناحيتها
لانا زي أي ست لسه مندمجه اوى ف الزعل ومفكره كده أنها المنتصره.
آدم قام ماسكها من دراعها و شدها منه جامد لدرجه انه رفعها وقفها قصاده.
لانا بردو زي أي ست . الماسكه
دي وجعتها اوى . الرجاله فعلا لمساتهم أحيانا بتبقى لا تطاق و أحيانا أخرى بتبقى نااعمه ورقيقه و عذبة.
لانا وعنيها مدمعه وزهق اه اوعى أبعد عني متلمسنيش.
آدم بهدوء محبش يدايقها اكتر من كده طيب قومي هاتيلي الأكل
لانا مش هقوم وإياك تمد ايدك عليا تاني أو تلمسني.
آدم ادايق اوى هي ليه بتعامله كده مفيش راجل بيحب الأسلوب دا من الواحدة. وخصوصا لو مش أي واحدة. خصوصا لو حته منه سواء بقا أخته أمه حبيبته مراته.
رجاله عندها ډم اوى
و زي أي راجل مصري. آدم حب يفرض سيطرته. يمكن لما يشوف ضعفها أو دموعها .
آدم قرب منها و لانا مش مهتمه يعني هيعمل ايه يعني
آدم مسك أيدها الاتنين وكتفهم مع بعض ورا ضهرها. بايده الاتنين. ومكنش ف أي مسافة بينهم
لانا بزهق قلتلك أبعد
آدم بيدايقها اكتر
لانا بصړاخ يوووووووووه
هكذا هي الأنثى . إن تساهلت قليلا احټرقت. لو تهدأ الأنثى قليلا. ستنحل الكثير من المشاكل
متابعة القراءة